Ga naar de inhoud

Waarmee kunnen we je helpen?

Pakketten ontvangen

Hoe ontvang ik een pakket in de Homebox?

Voor het ontvangen van een pakket moet de pakketcode worden gedeeld met de Homebox. De pakketcode, ook wel genaamd track&trace of verzendcode, komt overeen met de barcode op het pakket en is de eenmalige toegangscode voor de bezorger. Stapsgewijs werkt dit als volgt:

  1. Na een online bestelling ontvang je vrijwel altijd een verzendbericht met een track&trace code.
  2. Deze code deel je via MijnSesam met je Homebox.
  3. Je naam en/of huisnummer wordt weergegeven op het scherm van de Homebox.
  4. De bezorger scant eenvoudig de barcode en levert het pakket veilig af in de Homebox.
  5. Direct na de bezorging ontvang je een bevestiging.
  6. Je opent de Homebox met je persoonlijke sleutelcode.

Bekijk het instructiefilmpje voor meer uitleg.

Het is raadzaam om ook de pakketbezorgers goed te instrueren, zeker in het begin. Bij veel webshops kan je tijdens de check-out een opmerking invullen, bijvoorbeeld ‘bezorgen in de pakketbox’. Daarnaast kan je bij sommige pakketdiensten je vaste bezorgvoorkeur opgeven, zie neerzettoestemming.

Waar vind ik de pakketcode (verzendcode)?


Om de bezorger eenmalig toegang te geven voor het afleveren van het pakket, heeft de Homebox de unieke pakketcode nodig. Deze code deel je met de Homebox door in MijnSesam het pakket toe te voegen.

De pakketcode wordt door webwinkels en pakketdiensten ook wel de verzendcode, trackingcode, track & trace nummer of barcode genoemd. Vaak is de pakketcode verwerkt in een link, die je naar een webpagina leidt waar je de bezorging kunt volgen. In dat geval is het belangrijk dat je alleen de code invoert en niet de hele link kopieert en plakt.

Bijvoorbeeld in de link https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SMYPA473030010-NL-1234XX is de pakketcode 3SMYPA473030010.

Hoe open ik de Sesam Homebox?

Je opent de Homebox met je persoonlijke sleutelcode. Deze QR-code vind je onder het sleutelsymbool in het navigatiemenu. Druk op de zwarte startknop van de Homebox en scan deze code.

Houd je sleutelcode op ongeveer 30 cm voor de scanner. Wanneer de code wordt herkend, hoor je een enkele pieptoon en gaat de deur open. Als je meerdere pieptonen achter elkaar hoort, is de code niet herkend. Probeer het dan nogmaals of controleer of je wel de meest recente sleutelcode hebt (bijvoorbeeld als je een geprinte versie gebruikt). Vergeet na afloop niet de deur te sluiten.

Welke pakketdiensten bezorgen in de Homebox?

Alle pakketdiensten kunnen in de Homebox bezorgen. De Homebox scant en herkent vrijwel alle pakketcodes, zelfs als de trackingcode in het verzendbericht afwijkt van de barcode op het pakket.

Wat is de maximale grootte van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket (of de pakketten samen) zijn: 60 cm x 40 cm x 30 cm.

De buitenmaten van de Homebox zijn 74 x 61 x 40 cm (hoogte x breedte x diepte) + 46,5 cm diepte met open deur. Het leeggewicht is ongeveer 15 kg, het toegestane vulgewicht is 31,5 kg.

Kan ik op het Homebox scherm zien of het pakket is bezorgd?

Uit veiligheid geeft het Sesam Homebox scherm niet aan of er een pakket in zit. Wanneer je pakket is bezorgd, ontvangt je direct een bevestiging per email. Je kunt de bezorging ook volgen in MijnSesam.

Waarom verschijnt mijn naam niet op het scherm?

Nadat je een pakket hebt aangemeld, kan het even duren voordat je naam op het scherm wordt getoond. De Homebox wisselt om de zoveel tijd gegevens uit met het platform. Je kunt dit bespoedigen door de Homebox even te openen met je persoonlijke sleutelcode.

Als je naam na twee uur nog steeds niet op het scherm staat, check dan of je de bezorging goed hebt aangemeld. Bijvoorbeeld of je de juiste locatie hebt gekozen (als je over meer dan één Homebox locatie beschikt).

Waarom is mijn pakket niet bezorgd in de Homebox?

Soms wordt een pakket – dat je wel hebt aangemeld – toch niet bezorgd in de Homebox. Dit kan gebeuren als:
– het pakket te groot is of er niet meer genoeg ruimte is in de Homebox.
– het pakket heel snel wordt bezorgd, voordat de pakketcode is uitgewisseld met de Homebox.
– bij het aanmelden van het pakket een foutieve pakketcode is ingevoerd.
– bij het aanmelden van het pakket een andere Homebox locatie is gekozen.
– de pakketbezorger ‘eigenwijs’ is.

Zorg er daarom voor dat je bezorgingen tijdig aanmeldt en de Homebox zo snel mogelijk leegt.

Waarom wordt mijn sleutelcode niet herkend?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit kan gebeuren als:

– je de persoonlijke sleutelcode te dichtbij of veraf houdt bij het scannen. Probeer het nogmaals met een afstand van ongeveer 30 cm tot de scanner van de Homebox.
– je persoonlijke sleutelcode intussen is gewijzigd. Check je code via het sleutelsymbool in het navigatiemenu en probeer het opnieuw.
– je pakket is nog niet bezorgd. Controleer of je een ontvangstbevestiging per e-mail hebt ontvangen.

Wat is neerzettoestemming en hoe regel je dat?

Veel pakketdiensten bieden de mogelijkheid om eenmalig of doorlopend toestemming te geven voor het achterlaten van je pakket(ten) op een zelfgekozen plek. In dat geval kun je de Homebox als afleverplaats opgeven en daarmee de bezorger duidelijk instrueren. Een overzicht:

  1. PostNL: stel je ‘niet-thuis voorkeur’ in bij ‘Bezorgvoorkeuren’ in je online PostNL account of in de PostNL app. Meer informatie vind je hier.
  2. DHL: In de Mijn DHL app kan je een ‘afgesproken plek’ opgeven. Meer informatie vind je hier.
  3. DPD: klik hier voor meer informatie
  4. GLS: alleen eenmalig mogelijk, niet doorlopend
  5. UPS: mogelijk na aanmelding voor UPS My Choice

 

Goed om te weten: wordt het pakje gestolen nadat het ergens rond jouw huis is afgeleverd? Dan ligt de verantwoordelijkheid niet bij de bezorger of webwinkel, maar bij jou als klant. Laat daarom je pakketten altijd bezorgen in de Sesam Homebox; wel zo veilig.

Pick-up & retour gebruiken

Hoe werkt een pick-up en/of retour?

  1. De klant plaatst een bestelling bij de winkel.
  2. De winkel medewerker maakt de pick-up (en/of retour) aan en krijgt 2 codes: een bezorgcode (op een adreslabel) en een afhaalcode (voor de klant).
  3. De medewerker gebruikt het adreslabel met de bezorgcode om de bestelling in de juiste Homebox te plaatsen.
  4. De medewerker stuurt de afhaalcode (en/of retourcode) naar de klant, bijvoorbeeld per e-mail of WhatsApp. Bij PickUp & Retour Plus ontvangen geregistreerde klanten de code(s) automatisch.
  5. Met de afhaalcode (en/of retourcode) kan de klant eenmalig de Homebox openen om de bestelling af te halen (en/of terug te brengen).

Tip: spreek een tijdvenster af met de klant, van bijvoorbeeld een uur, zodat de Homebox meerdere keren per dag gebruikt kan worden.

Persoonlijke sleutelcode

Kan ik de Homebox altijd openen?

Als eigenaar/beheerder: ja. Als gebruiker kan je de Homebox alleen openen als er een pakket voor jou in zit.

Hoe verander ik mijn sleutelcode?

Selecteer het sleutelsymbool in de navigatie en gebruik de knop “Sleutelcode wijzigen”.

Hoeveel sleutelcodes heb ik?

Je hebt 1 unieke sleutelcode. Daarmee kan je alle Homeboxen openen waartoe je toegang hebt.

Kan ik mijn sleutelcode afdrukken?

Ja, dat kan. Selecteer het sleutelsymbool in de navigatie en gebruik de knop “Sleutelcode afdrukken”.

Wanneer moet ik mijn sleutelcode wijzigen?

Telkens wanneer je denkt dat iemand anders je persoonlijke code heeft of wanneer je een geprinte versie bent kwijtgeraakt. Bijvoorbeeld als je de sleutelcode hebt gedeeld om een bekende iets te laten afgeven of ophalen.

Waarom wordt mijn sleutelcode niet herkend?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dit kan gebeuren als:

– je de persoonlijke sleutelcode te dichtbij of veraf houdt bij het scannen. Probeer het nogmaals met een afstand van ongeveer 30 cm tot de scanner van de Homebox.
– je persoonlijke sleutelcode intussen is gewijzigd. Check je code via het sleutelsymbool in het navigatiemenu en probeer het opnieuw.
– je pakket is nog niet bezorgd. Controleer of je een ontvangstbevestiging per e-mail hebt ontvangen.

Homebox gebruiken

Wat is de maximale grootte van een pakket?

De maximale afmetingen van een pakket (of de pakketten samen) zijn: 60 cm x 40 cm x 30 cm.

De buitenmaten van de Homebox zijn 74 x 61 x 40 cm (hoogte x breedte x diepte) + 46,5 cm diepte met open deur. Het leeggewicht is ongeveer 15 kg, het toegestane vulgewicht is 31,5 kg.

Heeft Sesam ook een mobiele app?

Momenteel is alleen de Duitstalige versie beschikbaar in de App Store (iPhone) en Play Store (Android). Binnenkort volgt de Nederlandse versie met aangepaste functies voor o.a. het aanmelden en volgen van pakketbezorgingen en openen van de Homebox.

De webversie van MijnSesam werkt ook goed op je mobiel. Tip: voeg deze toe aan je startscherm:
– Android (Chrome): klik op de 3 puntjes rechtsboven, naast de adresbalk, en kies ‘Toevoegen aan startscherm”.
– iOS (Safari): klik op de deelknop midden-onder en kies ‘Zet op beginscherm’.

Is de Homebox onderhoudsvrij?

De Homebox heeft weinig onderhoud nodig. We adviseren om de box – met name de barcodescanner – regelmatig te reinigen met een vochtige doek. Dit bevordert een probleemloze werking en lange levensduur.

De pakketbox werkt standaard op batterijen die bij gemiddeld gebruik ongeveer 9 maanden meegaan. Desgewenst kan de box ook worden gevoed met een reguliere 5 to 6V dc-voeding (via de achterzijde).

Hoe lang gaan de batterijen mee?

De Homebox werkt standaard op vier 1,5V C-cel batterijen en kan desgewenst ook op een permanente 5V-voeding worden aangesloten. Bij gemiddeld gebruik hebben de batterijen een levensduur van ongeveer 9 maanden. De eigenaar van de box ontvangt automatisch een melding voordat de batterijen leeg zijn.

Als de batterijen helemaal leeg zijn, kan een powerbank of 5V-voeding worden aangesloten via de micro-USB noodstroomaansluiting op het bedieningspaneel. Daarna kan de box worden geopend om de batterijen te vervangen. Alle gegevens, zoals aangemelde bezorgingen, blijven bewaard ondanks stroomverlies.

Waar zie ik de batterijstatus van mijn Sesam Homebox?

Om de batterijstatus te zien, ga je in het navigatiemenu naar ‘Eigen Homeboxen’ en selecteer je de Homebox met het pijltje aan het einde van de regel. Of je klikt op de homepagina op de betreffende Homebox onder het kopje ‘Beheerde homebox locaties’.

Wanneer de batterijen bijna leeg zijn, ontvang je automatisch een mailtje. Ook verschijnt er een melding op de MijnSesam homepagina.

Wat is neerzettoestemming en hoe regel je dat?

Veel pakketdiensten bieden de mogelijkheid om eenmalig of doorlopend toestemming te geven voor het achterlaten van je pakket(ten) op een zelfgekozen plek. In dat geval kun je de Homebox als afleverplaats opgeven en daarmee de bezorger duidelijk instrueren. Een overzicht:

  1. PostNL: stel je ‘niet-thuis voorkeur’ in bij ‘Bezorgvoorkeuren’ in je online PostNL account of in de PostNL app. Meer informatie vind je hier.
  2. DHL: In de Mijn DHL app kan je een ‘afgesproken plek’ opgeven. Meer informatie vind je hier.
  3. DPD: klik hier voor meer informatie
  4. GLS: alleen eenmalig mogelijk, niet doorlopend
  5. UPS: mogelijk na aanmelding voor UPS My Choice

 

Goed om te weten: wordt het pakje gestolen nadat het ergens rond jouw huis is afgeleverd? Dan ligt de verantwoordelijkheid niet bij de bezorger of webwinkel, maar bij jou als klant. Laat daarom je pakketten altijd bezorgen in de Sesam Homebox; wel zo veilig.

Hoe vervang ik de batterijen?


De Homebox wordt gevoed door 4 C-cel batterijen van 1,5 volt. We raden aan Varta Industrial Alkaline Baby batterijen te gebruiken. De batterijen verwissel je als volgt:

  1. Open de Sesam Homebox door de persoonlijke sleutelcode te scannen.
  2. Verwijder het deksel van het batterijcompartiment door de afdekclip iets op te tillen.
  3. Vervang de batterijen en let daarbij op de polariteit. Dit is te zien op de bodem van het compartiment.
  4. Plaats het deksel van het batterijcompartiment terug en zorg ervoor dat de clip goed vastklikt.

 

Als de baterijen helemaal leeg zijn, werkt de scanner niet meer. Dan ga je als volgt te werk:

  1. Verwijder de kleine, oranje gelsticker op het bedieningspaneel.
  2. Sluit een powerbank aan op de micro-usb poort. Een powerbank is een externe accu voor o.a. het opladen van mobiele telefoons.
  3. Verwissel de batterijen zoals beschreven in bovenstaande stappen.
  4. Verwijder de powerbank en plak de gelsticker weer op zijn plaats.
  5. In sommige gevallen zal de Homebox na de herstart eerst een update moeten ontvangen. Dit gebeurt automatisch.

 

De nieuwe batterijen zullen de Sesam Homebox ongeveer negen maanden van stroom voorzien.

Hoe kan ik iets laten ophalen of afgeven door een bekende?

Als je een bekende iets wilt laten ophalen uit, of afgeven in de Homebox, dan deel je je persoonlijke sleutelcode. Dat kan op verschillende manieren: (1) klik op ‘Sleutelcode afdrukken’, (2) maak een screenshot of (3) sla de code op als afbeelding (via je rechter muisknop) en verstuur deze via WhatsApp of andere berichtenservice. Zodra het artikel is afgehaald of (terug)gebracht, wijzig je je persoonlijke sleutelcode voor je eigen veiligheid. Klik hiervoor op ‘Sleutelcode wijzigen’.

Hoe veilig is de Sesam Homebox?

Sesam Homebox is een Duits kwaliteitsproduct, dat optimale bescherming biedt tegen weersinvloeden, vandalisme en diefstal.

Alleen personen met een geldige toegangscode kunnen de box openen. Er zijn drie soorten codes; voor gebruikers, bezorgers en gasten. Gebruikers hebben een persoonlijke sleutelcode. Bezorgers scannen gewoon de barcode op het pakket. Dit is de track&trace code die de gebruiker deelt met de Homebox via de App. Gasten kunnen een toegangscode krijgen van een gebruiker via de App.

De toegangscodes voor koeriers en gasten zijn eenmalig en vervallen automatisch om herhaald gebruik te voorkomen. Mocht het dan toch een keer misgaan, dan zijn zowel de pakketbox als de inhoud bij de meeste woonverzekeringen gedekt.

Welke garantie krijg ik op Sesam Homebox?

Sesam geeft 2 jaar volledige fabrieksgarantie op de Homebox. Minstens zo belangrijk vinden wij de zekerheden rond gegevensbescherming en privacy.

De Homebox communiceert alleen met de beveiligde Sesam server in Duitsland. Daarbij worden maar beperkt gegevens uitgewisseld. Sesam voldoet aan alle Europese standaarden voor privacy en gegevensbescherming.

Homebox beheren

Hoe installeer ik de Homebox?

De installatie van de Homebox is heel eenvoudig. De box heeft een mobiele dataverbinding en werkt op batterijen, dus zonder bedrading. Bij de box wordt bevestigingsmateriaal geleverd om hem aan een muur of paal te hangen. Activeer je gebruikersaccount, koppel de box en hij is klaar voor gebruik.

Hoe open ik een nog niet-geactiveerde Sesam Homebox?

Door ca. 4 seconden op de startknop van de Sesam Homebox te drukken, open je een Sesam Homebox die nog niet is geactiveerd (serienummer wordt weergegeven op het scherm). Deze functie werkt alleen zolang de Homebox nog niet is ingesteld.

Hoe stel ik een nieuwe Homebox in?

In MijnSesam activeer je een nieuwe Sesam Homebox in 5 stappen:

  1. Vul het nummer van de aankoopfactuur in en kies het type gebruik: privé of zakelijk.
  2. Vul het adres in waar de Homebox is geplaatst (locatie). Ditzelfde adres gebruik je voor je bestellingen. Vul je betaalgegevens in voor automatische incasso van de maandelijkse servicefee. Zakelijke gebruikers geven nog enkele bedrijfs- en factuurgegevens op.
  3. Vul het serienummer van de Homebox in – om deze te koppelen aan je account – en geef de Homebox een herkenbare naam.
  4. Controleer je gegevens en bevestig de aanmelding.
  5. Activeer je Homebox. Druk de startknop op het bedieningspaneel van de Homebox minstens 15 seconden in. Controleer na ongeveer 10 minuten de schermweergave. Het scherm moet nu gewijzigd zijn, wat betekent dat de Homebox is gekoppeld en klaar voor gebruik. Als het scherm nog steeds het serienummer weergeeft, druk dan nogmaals gedurende 15 seconden op de startknop en check na 10 minuten wederom de schermweergave.

Welke typen gebruik kent Sesam Homebox?

Sesam Homebox kan worden ingesteld voor verschillende soorten gebruik. Deze keuze is ook van invloed op de servicefee.

  1. Privé: particulieren die de Homebox samen met maximaal 4 huisgenoten (gezinsleden) willen gebruiken.
  2. Zakelijk – individueel: elke persoon gebruikt een aparte Sesam Homebox. Zolang er nog pakketten worden verwacht of aanwezig zijn in de Homebox, blijft deze bezet. Zodra alle pakketten zijn opgehaald er geen bezorgingen meer worden verwacht, kan de Sesam Homebox weer door een andere persoon worden gebruikt. Voorbeeld: pakketboxen voor medewerkers.
  3. Zakelijk – groepen: elke groep personen gebruikt samen een Sesam Homebox. Een groep kan bijvoorbeeld de bewoners van 1 appartement zijn. Zolang er nog pakketten worden verwacht of aanwezig zijn in de Homebox, blijft deze bezet. Zodra alle pakketten zijn opgehaald er geen bezorgingen meer worden verwacht, kan de Sesam Homebox weer door een andere groep worden gebruikt. Voorbeeld: pakketboxen voor huurders.
  4. Pick-up & retour: lever bestellingen in Sesam Homeboxen en laat ze afhalen, de zogeheten ‘click & collect service’. Retourneren is ook mogelijk. De Homebox wordt geopend met een eenmalige toegangscode die door de verzender naar de klant wordt gestuurd. Klanten hoeven zich hiervoor niet te registreren bij MijnSesam. Na het afhalen/terugbrengen kan de Homebox weer voor een volgende klant worden gebruikt. Voorbeeld: pakketboxen voor retail klanten.
  5. Pick-up & retour plus: de standaard pick-up & retour plus automatische verzending van de eenmalige toegangscode. Daarvoor moeten klanten wel beschikken over een MijnSesam account. Voorbeeld: pakketboxen voor zakelijke klanten.

Wat betekenen de Homebox locatie, naam & positie?

  1. Locatie: is het adres waar de Homebox(en) is (zijn) geplaatst en ook wordt gebruikt voor de bezorging.
  2. Naam: is het door jou gekozen kenmerk van de Homebox(en), bijvoorbeeld een bepaald cluster (‘woning 1 – 20’).
  3. Positie: is de plaats (of het nummer) van een Homebox in een cluster. Dit is bijvoorbeeld handig voor onderhoud, zoals het vervangen van batterijen. Je weet dan meteen om welke box het gaat.

Wat wordt bedoeld met de deurrichting?

De standaard draairichting van de deur is links. Dit kan je veranderen door de box omgekeerd te monteren. Kijk hiervoor in de montagehandleiding. Omdat de tekst op het scherm natuurlijk niet ondersteboven mag staan, wordt dit (na enige tijd) omgedraaid wanneer je bij de Homebox instellingen als deurrichting ‘rechts’ kiest.

Hoe nodig ik iemand uit om de Homebox te gebruiken?

Particuliere gebruikers: als hoofdgebruiker kan je tot 4 huisgenoten uitnodigen. Elke medegebruiker krijgt een persoonlijk account voor het beheren van pakketten, terwijl je de pakketbox onderling deelt. Kies een Homebox die jij beheert en klik op details ‘>’. Klik op plus ‘+’, vul een e-mailadres in en verstuur de uitnodiging.

Groepsgebruikers (appartementen): hoofdbewoners kunnen de code delen met hun huisgenoten zodat ieder een eigen account heeft. Dit is van belang omdat bij pakketbezorging de naam van de ontvanger in het scherm van de toegewezen Homebox staat. Zo ziet de bezorger direct waar hij het pakket moet afleveren.

Zakelijke gebruikers: als beheerder kun je uitnodigingscodes aanmaken en versturen. Deze uitnodigingscodes kunnen naar keuze worden beperkt qua geldigheidsduur en/of het maximaal aantal gebruikers.

Tip: gebruik voor de uitnodiging het e-mailadres waarmee deze persoon zich wil registreren / al geregistreerd is voor MijnSesam.

Wat is het service abonnement?

De Homebox heeft een mobiele dataverbinding voor het synchroniseren van pakketgegevens en statusinformatie. Daarbij zorgen we er voor, dat je Homebox altijd veilig en up-to-date blijft. Dit merk je aan regelmatige software updates van de Homebox en mobiele App.

Voor de dataverbinding en services vragen we een bijdrage in de vorm van een abonnement. De hoofdgebruiker sluit dit abonnement af, dat ook geldt voor alle geautoriseerde medegebruikers (tot max. 5 personen).

Sesam verbetert continu haar dienstverlening, om je de beste gebruikerservaring te blijven bieden. Zo werken we aan aanvullende diensten op basis van koppelingen met de grotere pakketdiensten en/of webshops. Denk hierbij aan de directe uitwisseling van verzendgegevens, een elektronische handtekening voor ontvangst en het frankeren van (retour)zendingen vanuit huis.

Waar kan ik mijn betaalgegevens wijzigen?

Als je het bankrekeningnummer (IBAN) of naam van de rekeninghouder wilt wijzigen, laat ons dit dan weten. Stuur een email naar info@sesamhomebox.nl en wij maken dit in orde voor je.

Sesam Homeboxen kunnen alleen worden gebruikt met een service abonnement. De hoogte van de servicefee is afhankelijk van het aantal Homeboxen en type gebruik. We gebruiken alleen automatische incasso als betaalmethode.

MijnSesam account

Kan ik mijn persoonlijke account delen?

Nee, dat is zeker niet handig. Want alle bezorgingen zijn gekoppeld aan jouw account. Wanneer je een pakket verwacht, staat jouw naam in het scherm van de Homebox.

Je account delen is ook helemaal niet nodig. Registratie bij MijnSesam is kosteloos en de servicefee is afhankelijk van het type gebruik – dus niet van het aantal gebruikers – van de Homebox.

Kan ik mij afmelden voor serviceberichten?

Nee, dat kan (nog) niet. MijnSesam berichten zijn wel beperkt tot de ontvangstbevestiging van een pakket, een uitnodiging om een Homebox te gebruiken of een waarschuwing voor de beheerder, bijvoorbeeld over een lage batterijspanning. Voor andere emails van Sesam Homebox, zoals informatie over het gebruik of nieuwe mogelijkheden, kan je je altijd uitschrijven. Onderaan elk bericht vind je een uitschrijflink.

Hoe werkt een uitnodigingscode?

Met een uitnodigingscode kan de eigenaar/beheerder van één of meer Homeboxen op een bepaalde locatie meerdere personen tegelijkertijd uitnodigen om hiervan gebruik te maken. Bijvoorbeeld de bewoners van een appartementengebouw. Hoofdbewoners kunnen de uitnodigingscode delen met hun huisgenoten zodat ieder een eigen account heeft. Dit is van belang omdat bij pakketbezorging de naam van de ontvanger in het scherm van de toegewezen Homebox staat. Zo ziet de bezorger direct waar hij het pakket moet afleveren.

Particuliere gebruikers kunnen zelf gezinsleden uitnodigen om de Homebox te delen. Als beheerder regel je dit bij de instellingen van de Homebox in je MijnSesam account.

Handleidingen (downloads)

Handleiding Sesam Homebox (Duits)
Handleiding Homebox Standaard (Duits)
Handleiding Smart Entry module (Duits)

Geen antwoord op je vraag?

Stel je vraag aan ons. Mail naar info@sesamhomebox.nl of stuur een WhatsApp bericht naar +31 618 119 209.